قطعات ارسالي به خدمات آرمان دیس دژ مي بايست داراي شرايط زير باشد:

عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا.
قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی.
عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی.
دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن.
عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه.
ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود.
لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه ، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود ، فراهم آورید.
توجه: شركت آرمان دیس دژ در مورد اطلاعات ذخيره شده در کالا مسئوليتي ندارد.

هزینه ها:
مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مراکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

  • باز شدن بدنه دستگاه به‌ هر دلیل(تعمیر، تعویض قطعات داخلی و ….) توسط افرادی غیر از متخصص های گارانتی آرمان.
  • عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا، سرمای شديد، مواد شیمیایی، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و به‌طور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.
  • هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، تاب برداشتگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ و غیره که با چشم قابل مشاهده باشد.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیره که با چشم مشاهده شده و به دلایلی جز ایراد ذاتی قطعه یا اشكالات ناشی ازخط تولید کارخانه باشد.
  • خرابی ظاهری سوکت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی.
  • خریدار موظف است در هنگام خرید از سالم بودن برچسب ضمانت ، تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت، سلامت فیزیکی و کامل بودن ملحقات اطمینان حاصل کند .
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز و شرایط دستگاه ارایه خواهد شد.
  • چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
  • تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت آرمان دیس دژ خواهد بود.
  • گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه ، کپی یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور سیستم، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
  • مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.
  • حمل و یا تحویل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . ( برای اطلاع کامل از نحوه ارایه خدمات در شهرستان ها به قسمت سوالات متداول و نمایندگان خدمات در سایت مراجعه فرمایید . )
  • توجه: شركت آرمان دیس دژ در مورد اطلاعات ذخيره شده در کالا مسئوليتي ندارد.
  • مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بعهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
  • گارانتی آرمان دیس دژ مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور و اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه ها ندارد و مشتریان در صورت لزوم می توانند قبل از مراجعه به مرکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند .
  • در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز ، آلودگی ویروسی و نرم افزار های نصب شده باشد ، رفع اشکال با اخذ هزینه های مصوب صورت می پذیرد .
  • عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات سیستم به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می شود.
  • كالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
  • قطعات معیوب بایستی به صورت مجزا و خارج از سیستم ( کیس ) به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
  • صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
  • خرابی درایو نوری دستگاه به دلیل لمس قسمت‌های حساس، استفاده ناصحیح و یا وارد شدن اجسامی به‌غیر از انواع لوح‌های فشرده استاندارد به داخل دستگاه به‌صورتی كه قطعات داخلی درايو آسیب ببينند.
  • آسیب های ناشی از اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد ، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر ، نوسانات برق، مخدوش شدن سریال ها، دستخوردگی هلوگرام و سایر برچسب های گارانتی،  شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • طبق استاندارد جهانی ISO 9241-302:2008 صفحه نمايش LCD/LED در صورتی معيوب شناخته شده و نيازمند تعمير و یا تعويض خواهد بود كه بیش از 4  پیکسل سوخته (حداقل 5 پیکسل ) داشته باشد.
  • ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت مقدور است و وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
  • زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی یا بر چسب گارانتی محاسبه می گردد.
  • دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، شامل خدمات پشتیبانی مادام العمر میگردد که این خدمات با اخذ هزینه انجام میپذیرد.
  • لوازم استهلاکي شامل کابل و شارژر و باتري نوت بوک ها و تبلت ها تنها در صورتي که در زمان خريد دستگاه دچار مشکل باشند تحت پوشش گارانتی قرار مي گيرند.
  • گارانتی لپ تاپ ها به مدت 18 ماه می باشد و هیچ ربطی به تاریخ فاکتور ندارد
  • باتری دستگاه تنها در صورت کار نکردن شامل گارانتی می باشد، زود خالی کردن باتری یا دیر شارژ شدن آن شامل گارانتی نمی باشد
  • صفحه نمایش دستگاه تنها تا 6ماه بعد از شروع تاریخ گارانتی شامل شرایط گارانتی میباشد.