کار گروهی، اتحـاد، اعتمـاد و هم بستـگی، خط مشی آرمان دیس دژ درطی ۱۸ سال از ابتدای شروع به کار این مجموعه در صنعت IT کشـور بوده است. تفکر، منش و روحیـه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینـش، پیشرو، توانمند و قابل اطمینان باشد. آرمان دیس دژ کوشیده است که آشنایـی همراه، صـادق و همیشگی برای خود، دوستان، شرکا و مشتریان خود باشـد تا همراهیش، تجربـه ای متمایـز و جامـع را در اختیـار همراهانش قـرار دهد.

اطلاع رسانی و ارتقا سطح آگاهی و دانایی مشتریـان از طریق متـدهای و روابط عمومـی، رضایت سنجی، رسیدگی به مشکلات، فراهم کردن بهتریـن و مطمئن تریـن سخت افـزارها و نرم افزار هـای موجود و بستـری جامـع و سریـع برای دسترسـی آسـان کاربران به آنها به واسطه مهندسی محصول دقیـق و شبـکه گستـرده پشتیبـانی و حمایت دائمـی مشتریـان در غالب خدمـات پس از فروشـی نمونـهایی هستند برای زنجیـره توانمنـد گارانتی آرمان دیس دژ.

مجموعه ای که با بهره جستن از امکانات و دانش فنی غنی، همواره کوشیده است بستری مناسب برای رشد و ارتقاء سطح علمی و کیفی کاربران ایرانی فراهم سازد. ارائه مستمر اطلاعات به مشتریان، گزینش و عرضه برجسته ترین محصولات و راهکارهای نوین در زمینه فن آوری اطلاعات در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب، مسیر یکتایی است که آرمان دیس دژ را در به وجود آوردن حس خوب خرید نزد مشتریان خود سربلند کرده است. احساسی که امروزه نامی خوش، قابل اطمینان و متمایز از آرمان دیس دژ ساخته است.

تا کنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان های برتر بین المللی در بازارهای داخلی کشور تحت پشتیبانی و حمایت شرکت آرمان دیس دژ قرار گرفته است. مراحل عیب یابی و رفع مشکل، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه آرمان دیس دژ صورت می گیرد، با این رویکرد که رضایت همه جانبه مشتریان شرکت کسب شود. از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد، آرمان دیس دژ نیز همواره سعی بر این داشته که گستره وسیعی را برای پشتیبانی محصولات آی تی به روز را به مشتریان خود ارائه دهد.

محصولات آی تی:

  • انواع قطعات داخلی کامپیوتر نظیر مادربرد، کارت گرافیک، حافظه رم
  • انواع لوازم جانبی کامپیوتر شامل ماوس، کیبورد، اسپیکر، هدست، وب کم و گیم پد
  • انواع نوت بوک، نت بوک و تبلت
  • انواع حافظه جانبی مثل هارد دیسک و فلش مموری

شرکت آرمان دیس دژ جهت پشتیبانی هر کدام از این محصولات با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دنیا همکاری می کند.

خدمات آرمان دیس دژ به نوگرایی، رفتار همگام با بازار جهانی و سرویس هر چه بهتر اهتمام دارد.

در راستای گسترش ارائه خدمات منحصر به فرد، به موقع و با کیفیت مناسب، تعداد نمایندگان و شعب خدمات پس از فروش آرمان دیس دژ در سراسر کشور همواره رو به رشد است.

در حال حاضر در هریک از نمایندگی های مجاز ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور بین ۲ تا ۱۰ نفر مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند. نمایندگان خدمات پس از فروش آرمان دیس دژ پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و احراز شرایط لازم جهت اخذ نمایندگی، لوح نمایندگی دریافت می کنند و با توجه به گروه بندی انجام شده خدمات متفاوتی را در محل استان ها به مراجعه کنندگان ارائه می نمایند.

آموزش تخصصی مداوم پرسنل مراکز مجاز خدمات آرمان دیس دژ سرلوحه کار ماست!

آرمان دیس دژ با برگزاری کلاس های آموزشی مداوم برای پرسنل شرکت و مراکز مجاز خدمات پس از فروش، اعزام همکاران به گذراندن دوره ها در محل شرکت های سازنده محصولات و یا دعوت از اساتید معتبر داخلی و خارجی، گامی در جهت نهادینه کردن دانش محوری همه همکاران مطابق با علم روز بر می دارد.

رعایت حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی مناسب به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها، برجسته ترین امتیاز آرمان دیس دژ در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

آرمان دیس دژ به جهت سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و ارتباط مستقیم با نمایندگان و شعب، پیگیری کالا ، ارسال پیامک و … از نرم افزاری کامل و پویا بهره می گیرد و به زودی آن را به صورت آنلاین برای تمام کاربران جهت سهولت در خدمات پس از فرووش در دسترس عموم قرار خواهد داد.

ارائه خدمات پس از فروش زیربنای اصلی به وجود آمدن نام آرمان دیس دژ بوده و عاملی مهم برای افزایش اعتبار و سهولت عرضه عمده کالا به مشتریان اصلی این شرکت می باشد.

امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان مباحث قابل تامل جوامع است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحب شنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است

.

همکاران ما همواره در صددند تا با:

  • ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
  • توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
  • ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
  • ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان گرامی به آرمان دیس دژ
  • ارائه برنامه های تشویقی برای مشتریان وفادار به آرمان دیس دژ

آرمان دیس دژ همواره در صدد است تا با:

  • تدوین آرمان نامه، رسالت نامه و ارز ش های سازمان در راستای رضایت مشتریان
  • مطرح کردن کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه سازمان و رضایت مشتریان
  • درک انتظارات مشتریان
  • ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان
  • مدیریت صحیح منابع انسانی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان
  • ایجاد تعهد به ارایه خدمت در تمام سطوح سازمان
  • اجرای طرح های ارزشیابی کارکنان توسط مشتریان
  • مدیریت شکایات مشتریان

نهایت رضایتمندی را در استفاده از محصولات و خدمات این گروه برای تمام مصرف کنندگان به ارمغان آورد.