آپدیت درایور های ویندوز

امروزه درایورهای مخصوص برای هر قطعه در کامپیوترهایی که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند باید به روز باشند. تا کارایی مناسب و مطلوبی که از هر قطعه انتظار میرود را به کاربران ارائه دهند، در واقع می توان گفت آپدیت درایور ها یک امری اجتناب ناپذیر است.

با توجه به اینکه اصولا در ایران به خاطر هزینه بالای استفاده از ویندوز اورجینال مقرون به صرفه نیست. و لذا اکثر کسانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند از سیستم عامل های کرک شده یا به اصطلاح قفل شکسته استفاده می کنند.

این سیستم عامل ها به ناچار کاستی هایی دارند از جمله می توان به کرک های این سیستم عامل ها اشاره نمود. که با اجرای آنها قفل سیستم عامل شکسته شده و دیگر احتیاج به کد فعالسازی برای ادامه کار با آنها نیست. از طرف دیگر این کرک ها از آپدیت درایورها جلوگیری می کنند. و این امر خود باعث می شود تا قطعات دستگاه نتوانند بازده مناسب خود را داشته باشند.

حال ما قصد داریم تا با ارائه این آموزش کوتاه راهی را برای آپدیت درایورهای ویندوز پیدا کنیم. تادر عین حفظ کرک سیستم عامل بتوانیم درایورهای به روز شده را دریافت کنیم.

مراحل فعال کردن

  • ابتدا بر روی آیکون کامپیوتر my computer کلیک سمت راست را زده و در انتهای پنجره باز شده گزینه properties را انتخاب میکنیم.
  •  در ادامه بر روی گزینه advanced system setting رفته. تا پنجره جدیدی باز شود مانند عکس زیر.
  • در سر فصل hardware بر روی  device installation setting  کلیک کرده تا پنجره نهایی باز شده سپس دقت داشته باشید. تا گزینه No let me choose what to do انتخاب شده باشد. .

سخن آخر

  • نکته: در تصویر بالا با انتخاب گزینه مورد نظر تنها در ویندوز ۷ گزینه های دیگری نیز نمایش داده می شود. که لازم است تیک قسمت آخر برداشته شود.
حال به راحتی درایور های خود را بدون هیچ گونه صدمه ای به سیستم عامل آپدیت کنید. و دیگر نگران نباشید که ویندوز شما آپدیت شده. و در